U kuhinji i oko nje

U kuhinji i oko nje

уторак, 1. септембар 2015.

KONJIČKA SALATA


Ne znam odakle potiče ime ove fine salate... a, mogla bih je nazvati i namazom od sira, ali znam da je jako fina, da je volimo, i da sam recept već mnogo puta prosledila drugima... 
Moji sinovi su bili na slavi kod druga, i po povratku kući s oduševljenjem su pričali o ovoj salati... Odlično se slaže uz pečenje i roštilj, proverili smo mnogo puta...

Naravno, odmah sam zamolila za recept, i on je stigao! Još jednom se zahvaljujem Dragani S. što je bila tako ljubazna da mi recept pošalje, i dozvoli njegovo objavljivanje!




- 1/2 kg sremskog (ili feta) sira 
- 2 kuvana jaja 
- 4 čena belog luka 
- 1 kašika senfa 
- 100 gr majoneza 
- 2 dl kisele pavlake 
- 5 kiselih krastavčića 
- malo soli i bibera

Za ukrašavanje: kuvano jaje, kiseli krastavčić, peršunov list, čeri paradajz, masline, propečeni susam...

Kisele krastavčiće, beli luk i jaja sitno iseckati. 
Sir izgnječiti viljuškom, pa dodati pavlaku, majonez i senf. Mešati dok se masa lepo ne ujednači, pa dodati krastavčiće, jaja i beli luk. Promešati još jednom, proveriti slanost, i po potrebi posoliti i dodati malo bibera. Servirati, ukrasiti, pa ostaviti da se dobro ohladi. 
Ja sam koristila feta sir, pa nije bilo potrebe da dodam ni trun soli.





2 коментара:

  1. Ovu naslovnu sličicu obožavam! ♥ Lepe su i druge, al crveno na tufne i bela slata su mi baš super ukompnovani!
    Salatu sam jela više puta, odlična je! Moraću i ja jednom da je spremim... :)))

    ОдговориИзбриши
  2. Slažem se, Gago, i ma kako zvučalo, baš mi je elegantna ta kombinacija.... ove tufnaste pekače obožavam... salatu takođe! Pravi, nego šta!

    ОдговориИзбриши