U kuhinji i oko nje

U kuhinji i oko nje

недеља, 13. децембар 2015.

TRI LEĆE (KOLAČ TRI MLEKA)

Apsolutni hit! 

Probala, oduševila se i rešila da nađem recept!



Za koru: 

- 6 većih jaja
- 210 gr šećera
- 1 vanil šećer
- 85 ml mleka
- 170 gr brašna
- 1/2 kesice praška za pecivo

Preliv:

- 1 litar hladnog mleka
- 5 dl slatke pavlake
- 1 konzerva kondenzovanog mleka (mada može i bez njega)

Postupak:

Belanca ulupati u čvrst sneg, dodati šećer i još malo mutiti mikserom. Ostale sastojke dodavati postepeno, ali sada mešajući polako i nežno, okrećući smesu špatulom. Ispeći u dubljoj tepsiji, čije dno smo prekrili peki papirom, a dimenzija 24 x 30 cm, u kojoj će kolač i stajati.
Unutrašnje stranice tepsije ne podmazujem, da bi se kolač zalepio za ivice suda, i ostao ravnog i lepog oblika.
Ispečenu koru ohladiti, nožem je odvojiti od ivica posude, i prevrnuti na sto. Izbockati je viljuškom na više mesta, da bi bolje upila mlečni preliv. 

Sad u tepsiju sipati polovinu količine preliva (jednostano, izmešati hladno mleko, kondenzovano mleko i tečnu slatku pavlaku), polako na mleko spustiti ispečenu koru, i na nju pažljivo sipati ostatak mlečnog preliva. Koru i odozgo malo izbockati viljuškom.
Dobro ohladiti u frižideru.

Pri serviranju, svaku kocku preliti karamelom. Karamel pravim sama, po ovom receptu, odličan je, mada se već gotov karamel može kupiti u svim većim marketima.





5 коментара:

  1. Volim, a ne pravim... Lažem, jednom sam ga pravila po nekom drugom receptu i bio mi je suv! Lično tvoju proizvodnju sam probala više puta i fantastičan je! Sočan, mekan ko penica, pa još sa karamelom... Divota! ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala, Gago! I ja sam jednom pokušala po drugom receptu, sećam se da je u testo išao i puter... Ali, nije mi se dopao! Ovaj recept mi je omiljen, a podelila sam ga već mnogo puta...

    ОдговориИзбриши
  3. Pa ovaj karamel odozgo ti je trece mleko !Obozavam ovaj kolac !

    ОдговориИзбриши
  4. Sneškice, nisam mogla da odolim, a da ne napravim ;). Slike ću ti prislonit , uz onaj recept na Coolki. Ljubi te Alma.

    ОдговориИзбриши
  5. Dobro je ispalo iz prve..iako nisam grejala pavlaku .dodavala sam je po malo..temperatura ,niska,tj iskljucila sam kolo pre dodavanja pavlake a i do tada je bila na minimumu,MESAM takoreći non stop,sto duže kuvate biće vam karamel gušći..jedino mi ukus i nije neki,mislim da ću sledeći put otopiti karamele😁😆

    ОдговориИзбриши