U kuhinji i oko nje

U kuhinji i oko nje

среда, 25. мај 2016.

MAFINI SA BELOM ČOKOLADOM

Vrlo rado pravim mafine i isprobavam nove recepte... U neke od naših favorita spadaju i ovi, a recept je od naše drage Pomoravke - Zorice. Često ih pravim, i podjednako su dobri sa belom, ali i sa crnom čokoladom... Recept je za tačno 12 mafina, a baš takve volim, nije mi zgodno kad posle pečenja prve ture, ostane testa za svega par komada...
Sastojci:

- 80 gr putera
- 50 gr bele čokolade
- 2 jaja
- 100 gr šećera
- 250 ml kefira (može i jogurt)
- 1 vanil šećer
- 250 gr brašna izmešanog sa 1/3 kesice praška za pecivo

- dodaci po želji - suvo grožđe, brusnice, kandirana kora narandže ili limuna, kapljice crne čokolade i sl.
- korpice za mafine


Puter i izlomljenu belu čokoladu staviti u šerpicu, pa ih otopiti na niskoj temperaturi. Ostaviti da se prohladi desetak minuta. 
Razbiti jaja, pa žumanca razdvojiti od belanaca, u dve posude. Od belanaca mikserom ulupati čvrst sneg, pa dodati šećer. 
Kad smesa bude dovoljno umućena, odložiti mikser, pa polako dodavati ostale sastojke, mešajući smesu polako i nežno, prevrćući je kuhinjskom špatulom. najpre žumanca, pa otopljeni puter sa čokoladom, kefir, vanilu, i na kraju brašno. 
Ako želite i dodatke u testu, oni se dodaju na samom kraju. Sada testo velikom kašikom sipati u kalup za mafine, u koji su stavljene papirnate korpice.
Peći u rerni zagrejanoj na 180 stepeni, oko 25 minuta. Ispečene mafine posuti prah šećerom.




2 коментара:

  1. Mnogo su lepi, posebno sa tim vrteškama -džidžama gore. ♥
    Relativno skoro sam počela da pravim mafine, recimo da sam ih zavolela.. I ja šiznem kad mi pretekne testo, pa sam naštimovala neki svoj recept za mafine gde dobijem tačno 9 komada :)))

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala, Gago! Tako i ja volim recepte za "dvanaestice", za moju porodicu to je prava mera! Kefir je ovde magični sastojak!

    ОдговориИзбриши